Donnandoris

En vanlig tjej med "vanliga" funderingar.. Lite om livet och dess delikatesser.

Oturen vänder....

Publicerad 2010-12-25 20:11:43 i Allmänt,

I tisdags fick jag tillbaka ett nytt visa kort så nu kan jag hämta ut pengar på automaten igen.
I onsdags jobbade jag hela dagen och när jag kom hem hade jag fått brev att jag kommit in på undersköterska utbildningen.
I torsdags fick jag ett nytt jobb inom hemtjänsten. Ett eget schema..

Igår va det julafton, men det är ju inte som det brukar.
Mina svärföräldrar firar jul, men de vill inte ha några klappar, de vill inte ha något stort julbord.
Det är ju dessa saker som gör julafton till julafton.
Vi fick köttbullar, prinskorv, julskinka och potatis.
Jag har då ALDRIG varit med på ett julbord med potatis.
Men om man har potatis till blir det mycket mer middag än julbord säger min svärmor så jag ser glad ut och äter.

Nästa år ska jag minsan åka till blekinge och äta julbord. Massa jul-mat...
Min kropp behöver det för att behålla denna runda form!!

Jag köpte en varsin julklapp till mig och Mr T i torsdags.
Jag ska skicka upp en bild på dom när jag är klar.
Så jävla häftiga alltså...
Hittade fler i dag när vi besökte Kungens Kurva. Ska dit och köpa fler för de är så jävla häftiga.

Hittade ett klipp på en hiphone idag på blocket.
En rosa mini hiphone. 295 kr. En som köper in stora partier och kan sälja billigt.
Bra affär för oss som har 2 simkort.

Nu lägger jag upp en bild på de snygga!!

Over `N Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonn@

En "vanlig" tjej med "vanliga" funderingar kring livet och dess delikatesser. Flyttade till stockholm för 6 år sen från Bromölla. En liten håla med 12000 invånare i HELA kommunen. Det bor fler i en förort här. Hittade "mannen" i mitt liv, eller hur man ska säga. Ja, vad ska man mer skriva?! Läs och njut..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela