Donnandoris

En vanlig tjej med "vanliga" funderingar.. Lite om livet och dess delikatesser.

Cigaretter

Publicerad 2011-01-03 06:44:48 i Allmänt,

Igår fann jag en riktigt underbar sak.
En cigarett som inte luktar.
Den är elektronisk. Den "glöder" när man suger på den. När man blåser ut kommer det rök.
MEN den är helt ofarlig!!!
Man kan sitta var man vill med den. Ute oå krogen, på en bensin mack, hemma om man inte röker inne.
ÖVERALLT!

Jag tänkte jag skulle börja sälja skiten.. Någon som är intresserad??
Finns både som mentol och vanlig..
Tydligen har den precis börjat släppas och i amerika säljs den för ca 700 spänn. Men man kan hitta erbjudande på 300 och sen är det frakt på det, får väl sälja den för 299 kr.
Perfekt för den som har barn och inte vill lukta rök.
Man måste självklart ladda den och man kan ladda den i bilen, i datorn och i ett vägguttag.
Visst låter det märkligt?!

Detta ingår i kittet man köper.
Ett filter är som 20 cigaretter och i lådan finns det 10 filter. Alltså en hel limpa cig.

 Nej nu ska jag dra till jobbet...

Over N`Out

Kommentarer

Postat av: Katti

Publicerad 2011-01-03 10:26:30

haha Coolt :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonn@

En "vanlig" tjej med "vanliga" funderingar kring livet och dess delikatesser. Flyttade till stockholm för 6 år sen från Bromölla. En liten håla med 12000 invånare i HELA kommunen. Det bor fler i en förort här. Hittade "mannen" i mitt liv, eller hur man ska säga. Ja, vad ska man mer skriva?! Läs och njut..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela