Donnandoris

En vanlig tjej med "vanliga" funderingar.. Lite om livet och dess delikatesser.

Varför?

Publicerad 2011-05-08 16:51:32 i Allmänt,

Vaknade upp med en sån ångest att jag skakar i hela kroppen!!
Tackar gudarna för att det varit fint väder ute...
Om det ändå fanns något som gjorde att ångesten försvann...

Och mitt förra inlägg med håret... Det är sjukt mycket hår jag tappar och vet inte hur jag ska få det sluta...
Stora testar som åker av när jag kammar mig.

Nej en prommenad kanske skulle göra susen en dag som denna..

Have a nice Day!!



Over `N Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonn@

En "vanlig" tjej med "vanliga" funderingar kring livet och dess delikatesser. Flyttade till stockholm för 6 år sen från Bromölla. En liten håla med 12000 invånare i HELA kommunen. Det bor fler i en förort här. Hittade "mannen" i mitt liv, eller hur man ska säga. Ja, vad ska man mer skriva?! Läs och njut..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela