Donnandoris

En vanlig tjej med "vanliga" funderingar.. Lite om livet och dess delikatesser.

Doris och jag...

Publicerad 2012-08-30 23:06:05 i Allmänt,

Doris och jag... Ja det är en hund, en blandis mellan schäfer och vinthund.
 
Så ser hon ut. Så jävla söt så jag skulle kunna äta upp henne.. 
Det är hon som jag är ute och går med nu, i morse väckte hon mig 8.05 och ville ut och kissa. 
Med långa steg va vi ute i 20 minuter och gick.. 
När vi kom hem la vii oss en stund till och när vi gick upp vid elva tog vi en längre promenad. 
Skönt att komma ut och gå och se vad det är för område..
 
Heidi va här och hälsade på, hon hade med sig ett nytt halsband, hundschampo och lite annat smått och gott. 
Vi tog en dusch med hunden och efter det kom Maria.(ägaren)
Doris såg sin stora chans att själv utforska omgivningen och snabbt som fan försvann hon.. 
Hittade henne efter många om och men som tur va..
Nu ligger hon i min säng och sover. Det har varit mycket nytt så hon är tröttis i kväll.
Snart ska jag ta sista promenaden för idag och sen blir det sängen för mig också..
 
Annars är allt bra med mig.. 
 
Over `N Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonn@

En "vanlig" tjej med "vanliga" funderingar kring livet och dess delikatesser. Flyttade till stockholm för 6 år sen från Bromölla. En liten håla med 12000 invånare i HELA kommunen. Det bor fler i en förort här. Hittade "mannen" i mitt liv, eller hur man ska säga. Ja, vad ska man mer skriva?! Läs och njut..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela