Donnandoris

En vanlig tjej med "vanliga" funderingar.. Lite om livet och dess delikatesser.

Kakorna

Publicerad 2010-12-16 07:06:40 i Allmänt,

Va på mose backe igår och kollade när kakorna (cokies n´beans) sjöng. De är såååå bra ju! Första gången jag såg dom live, vilket tempo och vilken fart det är på dom!!
Helt underbara..
Idag ska jag köpa deras skiva och spela för Mr T hela dagen!!

Är lite orolig över detta nya med bomberna. Terror attack och allt. Hur kommer det sig att Sverige ska drabbas? Vad har vi gjort för att förtjäna detta?
Ska Sverige bli nya Irak?
Många frågor finns och just nu är jag glad att jag inte jobbar inne i stan utan i en förort.
Men man vet ju aldrig om det kommer smälla en där heller?!

Nu ska ansiktet på.
Have a nice day everybody..

Over N`Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonn@

En "vanlig" tjej med "vanliga" funderingar kring livet och dess delikatesser. Flyttade till stockholm för 6 år sen från Bromölla. En liten håla med 12000 invånare i HELA kommunen. Det bor fler i en förort här. Hittade "mannen" i mitt liv, eller hur man ska säga. Ja, vad ska man mer skriva?! Läs och njut..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela