Donnandoris

En vanlig tjej med "vanliga" funderingar.. Lite om livet och dess delikatesser.

Sikken lördag/söndag...

Publicerad 2010-11-08 07:13:18 i Allmänt,

Börjar med ett foto på höst-blommorna jag fick av svärmor.
Vasen fick jag av morfar och den är nog GAMMAL, men de passade bra ihop..


Ja vad säger man... Efter jag skrivit här i lördags åkte jag till jobbet..
Laddad som bara den..


Glasögon på så jag ser vem som våldtar mig.(om det skulle hända,men sån tur har jag väl ändå inte?! ;))
Jobbade till 05 på morgonen sen tunnelbanan hem.
Hemma vid halv 6 och Mr T låg på soffan och sov. Det är ju hur skönt som helst att bara sätta sig i soffan och ta en cigg och ha en lugn stund för sig själv. Jag hade gjort mig förtjänt av det så jag satte mig ner och tände en cigg. Då blev det sån jäkla stillbild på tvn så jag skulle ta fjärren från Mr T.
Då höll han fast den och tyckte inte alls att jag skulle få den. Tillslut gick jag in i sängen och la mig, satte på tvn och vid 7 somnade jag äntligen.. Hade varit vaken i 25 timmar så va ganska trött..
Kl 8 kom gubben in i sängen och väckte mig. Han tyckte inte alls att jag skulle ligga och sova längre för han ville iväg och handla. Jag försökte göma mig under täcket men det slet han av snabbt som fan..
Fick asa mig ur sängen.. Dricka en kopp kaffe och 8.30 satt jag i bilen. Handlade och åkte hem..

Mer kaffe och lite frukost när vi kom hem.
Fick fortafande inte sova för Mr T så han fick underhålla mig. Jag va så trött så jag höll på att dö...

Vi tittade på 4 avsnitt av serien 24. Vilken bra serie. Jag tror jag dör. Vi har alla säsongerna och det är den åttonde vi är på nu.. Det är så spännande så man kan ju inte somna..
Efter det blev det hemmagjorda hambugrare..

Ja allt utom brödet va hemmagjort.
Jag åt bara 3 tuggor sen va det inte gott längre.. Godare med godis.. Ett jätte behov när man jobbat natten.. ;)

När formel1:en började tittade vi på det sen blev det dusch..
Äntligen klar med allt va klockan bara 17.30 och jag fick fortfarande inte lägga mig..
Jag hade ju lovat mor min att ta foto på mina tomtar jag målat och lägga ut en bild så här är dom kära Mor!!

 
Efter många om och men satte jag mig i soffan igen och då hände det...
Jag somnade...
Jag som inte skulle lägga mig förrän kl 20, men efter 36 timmar vaket tillstånd,varav 1 timmes sömn kunde jag inte hålla mig längre.. Mr T väckte mig så jag kunde gå in i sängen och sova.

Vaknade kl 06 och är nu utvilad...
Vilket helvetes-dygn.. Men vad gör man inte för lite pengar och sällskap.

Idag ska jag åka lastbil och inte göra ett pip.

Over `N Out.

Kommentarer

Postat av: Alex

Publicerad 2010-11-09 16:40:42

Vilket pass alltså! Hur fan tyade du hålla dig vaken? Men vilken underbar hälft du är till Mr T! Han måste vara överlycklig för att ha dig. :) Hamburgarna så jättegoda ut.. Jag är hungrig. ;(



Har du målat de tomtarna själv? Det var riktigt fina!



PUSSEN!!

Postat av: Doris

Publicerad 2010-11-09 20:11:50

Ja han är nog glad att han har mig.. :) Det hade nog de flesta varit.. Tss....

Ja jag har målat de själv.. Ska köpa fler nu när jag är nere.. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonn@

En "vanlig" tjej med "vanliga" funderingar kring livet och dess delikatesser. Flyttade till stockholm för 6 år sen från Bromölla. En liten håla med 12000 invånare i HELA kommunen. Det bor fler i en förort här. Hittade "mannen" i mitt liv, eller hur man ska säga. Ja, vad ska man mer skriva?! Läs och njut..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela