Donnandoris

En vanlig tjej med "vanliga" funderingar.. Lite om livet och dess delikatesser.

Resan fortsätter...

Publicerad 2012-08-14 12:52:14 i Allmänt,

Tisdag idag...
Städar och fixar för det ser ut som ett helt helvete här hemma. 
Tvätt över HELA lägenheten.. Ren tvätt alltså.. 
 
Har bestämt mig för att sluta röka.. Eller rättare sagt.. Jag ska FÖRSÖKA sluta...
Det kommer att bli hååååårt som fan men ska göra mitt bästa!
Bara jag tänker tanken blir jag röksugen...
Kan ni ge mig förslag på vad jag kan göra för att det ska gå lättare!!!!!
 
Nu ska jag hoppa in i duschen sen bege mig till jobbet!
 
Over `N Out
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonn@

En "vanlig" tjej med "vanliga" funderingar kring livet och dess delikatesser. Flyttade till stockholm för 6 år sen från Bromölla. En liten håla med 12000 invånare i HELA kommunen. Det bor fler i en förort här. Hittade "mannen" i mitt liv, eller hur man ska säga. Ja, vad ska man mer skriva?! Läs och njut..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela