Donnandoris

En vanlig tjej med "vanliga" funderingar.. Lite om livet och dess delikatesser.

Blondie....

Publicerad 2010-12-09 08:14:23 i Allmänt,

Men vad har jag gjort med mmitt hår då??
Skulle göra blondla slingor i mitt svarta hår. Gissa om jag fått bleka det 4 gånger nu och det är fortfarande lika piss-rött.
Idag brände jag av alla toppar så nu slipper jag klippa mig på ett tag.
Sitter med handduk i håret nu men ska lägga upp bild senare..

Jag med mitt dåliga minne sitter ibland på dagarna och funderar på vad jag gjort och hittat på i mina dagar..
Kom igår ihåg när jag och Rebecka skulle in till  stan och dricka öl. Vi satt här hemma och tog 2 öl var och sen skulle vi åka in. Än en gång va det snö ute och jätte halt.
Vi baxa på oss våra vinterkläder och drog.
30 meter från huset halka jag till och satte mig på rumpan med en smäll. Skrattade som fan och reste mig upp. Hann inte ens gå 2 meter förrän det hände igen. TJOFF, sen dratta jag omkull igen.. Vi skrattade som fan och kunde inte sluta.. 2 ÖL!? Jag va inte full det va bara sååååå halt ute..


Nej jag får väl kolla håret nu sen uppdatera med en bild eller två.


Over `N Out

Kommentarer

Postat av: Katti

Publicerad 2010-12-09 13:09:39

hahaha..DET hade jag velat see ! 2 dunsar efter varandra ?!..hehe



Jag väntar med spänning på att få se ditt hår nu :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonn@

En "vanlig" tjej med "vanliga" funderingar kring livet och dess delikatesser. Flyttade till stockholm för 6 år sen från Bromölla. En liten håla med 12000 invånare i HELA kommunen. Det bor fler i en förort här. Hittade "mannen" i mitt liv, eller hur man ska säga. Ja, vad ska man mer skriva?! Läs och njut..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela