Donnandoris

En vanlig tjej med "vanliga" funderingar.. Lite om livet och dess delikatesser.

Ett tag

Publicerad 2010-12-06 12:07:48 i Allmänt,

Är nu 5 dagar sen jag uppdaterade.
Som jag skrivit en gång innan är att jag fått jobb.
Jobbar i en godis affär som ligger i Farsta centrum.
Ett mysigt litet krypin mitt i hela gallerian.
Alla dessa priser man ska lära sig, har blivit lurad ett par gånger av kunderna men det får man ta sånt här i början..

I fredags när jag jobbade såg jag att han från roomservice gick förbi.(han den äldre, Johnny?)
Och efter ett tag kom han tillbaka och handlade..
Och efter han gått kom Sussie. (hon från Lilli och Sussie)
Tänkte först fråga om jag fick ta ett foto på oss två som jag skulle skicka till Sophie. Det va hennes första LP skiva.. Lilli & Sussie.. Ha ha ha.. Min va Gyllene Tider. Jag vann ett presentkort i B-a på radiohuset. Glad liten flicka med Gyllene tider på en dubbel LP..
Då va man minsan ingen Rocker.. :)


En annan sak jag ALDRIG kommer glömma är för 4 vintrar sen.
Jag och http://norrlandsbling.blogg.se/ skulle på fest i K-stad.
Vi skulle båda vara lediga dagen efter så vi drog in. Sov över hos en kompis där och på morgonen började vi festa igen.
Vi åkte ut till en annan kompis och blev fast. Vi skulle båda jobba dagen efter och vi va insnöade..
Fick ringa chefen och förklara läget..
Vi drack och sjöng kareoke hela dagen och kvällen och http://anouk.blogg.se/ kom senare på eftermiddagen.

Han vi va hos hade bubbelpool så vi tänkte att vi tar oss ett bad.
Vi hällde i skum och satte och ner och drack öl.. Skönt som bara den..
När vi tittade hade skummet runnit över och HELa golvet va täckt...
En av killarna kom in och tog ett foto på oss. Ett flygfoto fick det bli.. :)



Ja vilken underbar tid..
Vi får göra om det snart!!!


Nu är jag på väg till jobbet!!

Over `N Out

Kommentarer

Postat av: anouk - En Rookiemammas vardag

Publicerad 2010-12-06 22:53:00

haha vad roligt!:D Sikka minnen;)

Postat av: Katti

Publicerad 2010-12-07 09:14:44

Wiiiiiiiiiiii.HAHAHAHA HAHAHA....Var tvungen att lämka till din blogg..hihi

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonn@

En "vanlig" tjej med "vanliga" funderingar kring livet och dess delikatesser. Flyttade till stockholm för 6 år sen från Bromölla. En liten håla med 12000 invånare i HELA kommunen. Det bor fler i en förort här. Hittade "mannen" i mitt liv, eller hur man ska säga. Ja, vad ska man mer skriva?! Läs och njut..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela