Donnandoris

En vanlig tjej med "vanliga" funderingar.. Lite om livet och dess delikatesser.

Oturen.....

Publicerad 2010-12-20 05:08:47 i Allmänt,

Oturen fortsätter..
Det började i fredags..
Efter att vi stängt igen på jobbet stannade vi kvar och gjorde lite godispåsar.
Fick världens näsblod. Det kom inga droppar utan det verkligen rann ur näsan i 30 jävla minuter.
I lördags jobbade jag mellan 9.30- 18.30.
Halv fem fick jag näsblod igen, men denna gången rann det bara i 20 minuter. Sjukt mycket blod överallt..
Stod i förrådet och ulkade av blodet och blodsmaken i munnen..
En kund kom bak och sa till mig att böja huvudet bakåt men fick förklara lite fint att jag skulle kräkas då..
 

När vi skulle gå hem märkte jag att min plånbok va försvunnen..
Någon har varit bak i förrådet och snott den..
Alla saker, kort och pengar är försvunna... BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ....
Ringde polisen och anmälde den stulen och idag måste jag ringa transportstyrelsen och fixa ett nytt körkort..

Ja och nu ska jag snart iväg och jobba och självklart vaknade jag med sprängande huvudvärk som bara blir värre och värre..
Hur kommer denna dagen att sluta!?
Alltid ska det vara något..

Over `N Out


Kommentarer

Postat av: anouk - En Rookiemammas vardag

Publicerad 2010-12-20 15:04:24

men guuud:( Fy ändå

Postat av: Jonna

Publicerad 2010-12-20 21:16:21

Ja jag fattar inte varför allt ska hända mig!?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonn@

En "vanlig" tjej med "vanliga" funderingar kring livet och dess delikatesser. Flyttade till stockholm för 6 år sen från Bromölla. En liten håla med 12000 invånare i HELA kommunen. Det bor fler i en förort här. Hittade "mannen" i mitt liv, eller hur man ska säga. Ja, vad ska man mer skriva?! Läs och njut..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela