Donnandoris

En vanlig tjej med "vanliga" funderingar.. Lite om livet och dess delikatesser.

Detta är knas....

Publicerad 2010-11-22 12:12:53 i Allmänt,

Fortfarande bakfull.. Förstår inte riktigt hur man kan vara det i 2 dagar.. Mår illa..
Hade så jävla kul. Va hos Egget och sen till Carolina Mc.
Det är inget bra att dricka sprit...
Här är en bild från i lördags när vi skulle ut..
Tänk vad inlägg i bh:n kan göra...




När jag blivit miljonär ska jag sätta in ett par snygga tudor... något sånt här kanske...



Sjukt ju, kanske inte lika stora och fula.. Lagom till mig får det bli och det får bli koksalt iställer för sillisar...

När man vaknar upp och tittar ut ännu en dag är allt vitt...


Kollar på temperatur mätaren.


Hur kan det vara så kallt här hemma?? Att de inte höjer värmen.. Snål-judar...

Nu är det bak i köket. Som vanligt..


Over `N Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonn@

En "vanlig" tjej med "vanliga" funderingar kring livet och dess delikatesser. Flyttade till stockholm för 6 år sen från Bromölla. En liten håla med 12000 invånare i HELA kommunen. Det bor fler i en förort här. Hittade "mannen" i mitt liv, eller hur man ska säga. Ja, vad ska man mer skriva?! Läs och njut..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela