Donnandoris

En vanlig tjej med "vanliga" funderingar.. Lite om livet och dess delikatesser.

Jag är....

Publicerad 2010-11-24 00:12:37 i Allmänt,

Jag är mest underbar...
Men det va inte det jag skulle skriva om.
Som de flesta vet är jag mellan två jobb just nu. Precis som de flesta som går hemma har jag lyckats "vända" dygnet. Jag som är så duktig och ställer klockan på 6 varje morgon för att komma i säng vid 23-tiden.
Nu har jag fått den fula vanan att gå upp klockan 6, dricka en kopp kaffe med en cigg i handen för att sen lägga mig på soffan och somna om igen.
Vaknar så klart vid nio tiden.. Hela dygnet blir ju fel.
Från och med i morgon blir det en kopp kaffe och sen Zumba. Allt för att jag inte ska somna om..
Nu är klockan 00.10 så jag får väl avsluta här om jag ska orka upp. Man blir VÄLDIGT trött av att göra ingenting!

Tur jag ska kolla ett nytt jobb i morgon..
En godisaffär i Farsta centrum.. Vi får väl se hur länge det håller sig med vikten om jag får det jobbet. Kan ju hoppas att det där Zumba är så bra som de säger!!!

Over `N Out

Kommentarer

Postat av: Katti

Publicerad 2010-11-24 08:18:01

Men har du en BLOGG !!!!!!!!!??????????????



Uiiiiiiiiiiiiiii....nu ska här lönkas...skrattar

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-11-24 09:59:41

Ja visst är det skojj.. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonn@

En "vanlig" tjej med "vanliga" funderingar kring livet och dess delikatesser. Flyttade till stockholm för 6 år sen från Bromölla. En liten håla med 12000 invånare i HELA kommunen. Det bor fler i en förort här. Hittade "mannen" i mitt liv, eller hur man ska säga. Ja, vad ska man mer skriva?! Läs och njut..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela