Donnandoris

En vanlig tjej med "vanliga" funderingar.. Lite om livet och dess delikatesser.

Mys Lördag!

Publicerad 2010-11-06 18:03:58 i Allmänt,

Vakna redan kl 6.
Uppe med tuppen vill säga.
Dricka kaffe och ta tag i dagens besyr. Dammsuga och torka golv. Städa toalett och duscha.
Kl 10 kom svärmor och svärfar på besök.
Frulle-bulle med svärmors recept på bröd, men som jag gjort frallor av ist. Hon frågade var jag köpt dom men jag fick ju förklara att det va hennes recept och då skrattade hon som fan..
Fika på de goda kakorna från igår och vid 12 stack dom.

Massa tända ljus, pizza och några avsnitt av 24 väntas nu.
Jobb kl 23-04.30 så mest mys fram tills dess..
Vissa dagar vill man bara ha det bra och detta är en sån dag!! :)




Me like!!!

Kommentarer

Postat av: Alex

Publicerad 2010-11-07 16:05:25

Vilken härlig dag du verkar ha haft! Men jobb? Vadå för jobb? Har jag slarvat när jag läst bloggen?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonn@

En "vanlig" tjej med "vanliga" funderingar kring livet och dess delikatesser. Flyttade till stockholm för 6 år sen från Bromölla. En liten håla med 12000 invånare i HELA kommunen. Det bor fler i en förort här. Hittade "mannen" i mitt liv, eller hur man ska säga. Ja, vad ska man mer skriva?! Läs och njut..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela