Donnandoris

En vanlig tjej med "vanliga" funderingar.. Lite om livet och dess delikatesser.

Tjollahopppp

Publicerad 2010-11-24 21:19:03 i Allmänt,


Vilken trevlig dag..
Hade ju inte alls räknat med att få börja jobba.
Va i Farsta redan vid halv två så jag gick direkt till Godisfabriken.
Direkt sa de till mig att ta av jackan och börja jobba.. Ha ha ha..
Vet inte hur många olika sorters godis dom har med det är massor! Och jag ska lära mig ALLA priserna.. Ja jisses säger jag bara..
Gick klockan 17 och ska dit i morgon igen efter jag varit hos läkaren.
Börjar jobba redan nästa vecka så det känns skönt! :)
Ganska skönt att jag kan ge schema förslag så ska försöka sätta mig med det i morgon.

Nu ska jag ner och hämta upp Sara som kommer med tuben. Ska handla lite sen hem och sova..
Behöver nog det idag för det va mycket att ta in.. Ha ha ha..

Har funderingar på vad jag ska skriva om på bloggen men jag börjar bli för många och då blir det lite svårt att välja.
Kanske ska skriva lite om varje?!
Några förslag på vad ni vill höra???


Over `N Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonn@

En "vanlig" tjej med "vanliga" funderingar kring livet och dess delikatesser. Flyttade till stockholm för 6 år sen från Bromölla. En liten håla med 12000 invånare i HELA kommunen. Det bor fler i en förort här. Hittade "mannen" i mitt liv, eller hur man ska säga. Ja, vad ska man mer skriva?! Läs och njut..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela