Donnandoris

En vanlig tjej med "vanliga" funderingar.. Lite om livet och dess delikatesser.

Uppe med tuppen...

Publicerad 2010-11-05 07:20:50 i Allmänt,

Kontot är fortfarande tomt..
Måste ringa facket kl 8 så det fixar det till mig.. Har funderingar på att ringa kontoret idag. De måste ju betala ut pengarna till mig..
JÄVLA NÖTTER!!!!!!!!!!!!!!!
Jag vill ju åka till blekinge nästa vecka, men som det ser ut just nu blir det inget av det... BUHUUUU!!!

Tur att Mr T hade en slant att ge mig så idag blir det pepparkaksbak och Kärleksmumsbak..

Gott det ska bli!


Kommentarer

Postat av: Alex

Publicerad 2010-11-05 07:45:10

Åh! Fortsätt nu blogga baby! Nu lägger jag denna sidan bland bokmärkena! Skitbra sida! Har du gjort den själv? KRAM!

Postat av: Doris!!!

Publicerad 2010-11-05 14:35:31

Jajamensan det har hon!! Tänker skriva lite varje dag!! Kul va??

Postat av: Alex

Publicerad 2010-11-05 15:14:52

Jag kommer vara en flitig läsare. :)

Postat av: Linda

Publicerad 2010-11-05 22:24:35

Heej vännen... Har du gjort pepparkakan eller det är en bild du har hittat på nätet??? Jag vill ha den formen :-) Kram

Postat av: Doris!!!

Publicerad 2010-11-06 17:51:04

Jag har hittat den på nätet...

Men det går säkert att googla fram var man kan köpa den!! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonn@

En "vanlig" tjej med "vanliga" funderingar kring livet och dess delikatesser. Flyttade till stockholm för 6 år sen från Bromölla. En liten håla med 12000 invånare i HELA kommunen. Det bor fler i en förort här. Hittade "mannen" i mitt liv, eller hur man ska säga. Ja, vad ska man mer skriva?! Läs och njut..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela