Donnandoris

En vanlig tjej med "vanliga" funderingar.. Lite om livet och dess delikatesser.

Helt klart....

Publicerad 2011-01-03 20:45:10 i Allmänt,

Helt klart ska jag fortsätta med dessa!!
De smakar lite sött när man drar in men inget annat.
Och en annan possitiv sak är att när man tar en vanlig cigarett efter man rökt på den, är det inte lika gott att röka.
Man känner riktigt hur gifterna sätter sig i lungan, men med "plast" ciggen känns det ingenting.
Man får i sig all nikotin även om det inte är någon tobak i.
Det ryker ju inte ens om den, men när man tagit ett bloss kommer det rök ur munnen.
Hur kommer detta sig tro?! Jo för det sitter ett litet cip i mitten som fixar så att det förvandlas till rök när det kommer ut i luften!!

Kolla in länken så ser ni själva vad det är...
http://www.e-healthcigarettes.com/


Ja ja.. Jag är fast!
Ska ge en till min mor när jag kommer ner, jag tror hon blir jätte glad!!!


Over N`Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonn@

En "vanlig" tjej med "vanliga" funderingar kring livet och dess delikatesser. Flyttade till stockholm för 6 år sen från Bromölla. En liten håla med 12000 invånare i HELA kommunen. Det bor fler i en förort här. Hittade "mannen" i mitt liv, eller hur man ska säga. Ja, vad ska man mer skriva?! Läs och njut..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela