Donnandoris

En vanlig tjej med "vanliga" funderingar.. Lite om livet och dess delikatesser.

Lördag!

Publicerad 2011-05-21 12:21:49 i Allmänt,

Lördag och allt..
Vaknade så sent som 8.30 idag och det va skönt med en sovmorgon!!!

Städat lite och planterat om blommor.
Snart kommer Heidi och ska hjälpa mig med håret. Ser ut som fan i huvudet..

Precis öppnat en öl och det gör att håret får sin glans åter så jag hoppas på ett mirakel till kvällen..
Kanske ska injecera ölen rakt i blodet för att uppnå snabbast resultat?!

Ja ja... Nu ska jag ta tag i dagens bestyr och dricka öl!!!
HA EN UNDERBAR DAG I SOLEN!!!!!!


Over `N Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonn@

En "vanlig" tjej med "vanliga" funderingar kring livet och dess delikatesser. Flyttade till stockholm för 6 år sen från Bromölla. En liten håla med 12000 invånare i HELA kommunen. Det bor fler i en förort här. Hittade "mannen" i mitt liv, eller hur man ska säga. Ja, vad ska man mer skriva?! Läs och njut..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela