Donnandoris

En vanlig tjej med "vanliga" funderingar.. Lite om livet och dess delikatesser.

Mat....

Publicerad 2011-05-20 20:56:23 i Allmänt,

Uppdatering av mig nu..
Fredag kväll och jobbat hela veckan..Trött och sliten men längat tills i morgon, ska äntligen få svänga mina lurviga.. :)

Måste skriva en rolig sak jag gjorde häromdagen.. I söndags för att vara exakt..
Varit iväg på morgonen med Mr T och handlat och blev sugen på chili con carne..
Hade tagit fram köttfärs från frysen, som jag alltid fryser in i portioner till 2 personer.

Stod i köket och lagade mat för fullt och såg att det blev väldigt lite köttfärs i carnen. Jag tänkte inte mer på det och ropade på Mr T. Vi tog mat och började äta, smakade kanon bra enligt mig själv. då blev Mr T på ett jävla humör, han va hungrig och då går det inte att prata med honom..
-Det är för lite köttfärs i maten.
-Det smakar bara ris och vita bönor..

Efter någon minut blev jag så jävla trött på honom och hans gnäll att jag tog tallriken, gick ut i köket och slängde maten..
Allt detta under total tystnad..
Gick in och la en macka under näsan på honom och då tog det hus i helvete!!!
Ja jävla vad arg han blev... Ha ha ha ha ha....
Min enda kommentar va.
-Är det slut gnällt nu då?
Sen gick jag därifrån.

Märker på honom att han inte klarar att jag ska ut och festa i morgon. Han får nog panik för att han inte vet var han har mig, fast han vet det ändå.. Kring sitt lillfinger..
Började bråka igår och ja hörni, det blev inget bättre idag.
I morgon vågar jag knappt tänka på....

I morgon ska jag ut med underbara Heidi!! Hon skulle ni träffat, en brud med skinn på näsan och har lika sjuk humor som jag! WE LIKE!!!!

Jaha.. Då blir det lite FB nu igen sen  får jag väl kolla lite tv..

Over `N Out!!

Kommentarer

Postat av: Carolina

Publicerad 2011-05-21 16:45:51

Hahaha.. Så jävla bra gjort :) Hoppas bästaste faster Jonna får en toppenkväll. Wilda skickar kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonn@

En "vanlig" tjej med "vanliga" funderingar kring livet och dess delikatesser. Flyttade till stockholm för 6 år sen från Bromölla. En liten håla med 12000 invånare i HELA kommunen. Det bor fler i en förort här. Hittade "mannen" i mitt liv, eller hur man ska säga. Ja, vad ska man mer skriva?! Läs och njut..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela