Donnandoris

En vanlig tjej med "vanliga" funderingar.. Lite om livet och dess delikatesser.

27 år och finne?!

Publicerad 2010-11-03 21:21:42 i Allmänt,

Ja jag är helt ny på detta så jag får väl börja lite försiktigt!!

Haft sov morgon idag.. skönt att vakna 07.30. Thomas ringde så jag flög upp från sängen och gjorde mig vacker inför dagen som skulle tillbringas i lastbilen.

Min jätte "finne" jag fick igår va dubbelt så stor idag och nu när T gick in i sängen tog jag tillfället i akt att trycka ut den.. Ja, alltså inte i sängen utan på toaletten..
Jag tryckte först en gång, då kom det bara lite. Hämtade en nål och tryckte in i öppningen, gled in 0,5 cm och kändes ju inte alls. Tryckte till och det va inte något vackert som kom ut.. 3 gånger kom det lika mycket och nu får jag se hur den kommer se ut i morgon.. Nu gör den mest ont.. :( 
Finne är nog fel ord, liknar mer en böld... Hela kinden va uppsvälld och såg inte ut att vara friskt.
Vilken tur att den inte kom tills nästa vecka när jag ska ner till blekingelandet.

Önskar att jag får in resten av min lön snart. Så fort den kommer in på mitt konto kommer jag lägga ut alla uppgifter på företaget och alls som hänt. Ett företag som inte tar hand om sina anställda är inget bra företag. Det är inte bara mig de varit dumma vid utan fler.
Tur att facket ställer upp i alla väder så jag slipper prata med dom själv.

Ja då är det slut för idag.. Får väl se i morgon om det är så himla kul att blogga då.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonn@

En "vanlig" tjej med "vanliga" funderingar kring livet och dess delikatesser. Flyttade till stockholm för 6 år sen från Bromölla. En liten håla med 12000 invånare i HELA kommunen. Det bor fler i en förort här. Hittade "mannen" i mitt liv, eller hur man ska säga. Ja, vad ska man mer skriva?! Läs och njut..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela