Donnandoris

En vanlig tjej med "vanliga" funderingar.. Lite om livet och dess delikatesser.

Home sweeeeeet home.

Publicerad 2010-11-16 20:51:38 i Allmänt,

ÄNTLIGEN HEMMA!!!!!

Som jag saknat mitt stockholm..Fast jag har haft väldigt roligt nere i landet denna gången...
Alla vänner jag träffat! Tror minsann att jag hann alla de bästa denna gången.

Blev lite ledsen i ögat när jag skulle säga hej då till Rocky.
Tycker det är jobbigt att inte ha honom hos mig, men vet att har det bäst på landet där han kan springa lös och jaga fotbollar..
Han gillar ju inte Stockholm och då ska han få vara kvar där nere det lilla livet..

Nästa nedgång blir i Januari och en i februari.. Ja vilken tur att jag är så rik...
Hmm...
Ja denna dagen har varit jätte lugn och ska fortsätta så....


Over `N Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonn@

En "vanlig" tjej med "vanliga" funderingar kring livet och dess delikatesser. Flyttade till stockholm för 6 år sen från Bromölla. En liten håla med 12000 invånare i HELA kommunen. Det bor fler i en förort här. Hittade "mannen" i mitt liv, eller hur man ska säga. Ja, vad ska man mer skriva?! Läs och njut..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela