Donnandoris

En vanlig tjej med "vanliga" funderingar.. Lite om livet och dess delikatesser.

Jul känsla...

Publicerad 2010-11-05 21:23:03 i Allmänt,

Jaha... Ringde facket angåeende min icke existerande lön. De måste bestämma tid för möte så det hela kommer ta LÅNG tid innan jag får den..
Jag HATAR att vara utan pengar..

Gick in till högdalen för att sätta in pengar, ett läkarbesök och köpa pepparkaksformar.
Sökte överallt och frågade runt men fanns inga.. Jätte märkligt ju.. Och konstiga blickar fick jag när jag frågade.. Det va ju ändå sol ute idag och ganska skönt väder. Jag skyllde på att jag ville vara ute i god tid.
6 affärer senare hittade jag äntligen dom. Ica supermarket!! Sikken store alltså. De har det mesta..

Baka fina "fuckcakes".(Pappas ord)
Fick order om att göra några speciella till Mr T och här ser ni dom. Gissa vilka han ville ha..


Dom växte ju i ugnen och det hade jag glömt bort.. De ser förjävliga ut men nu vet jag det tills nästa gång.. Om jag nu kommer ihåg det.. Tss....

Projekt nummer 2 blev en kaka. Nästan som kärleksmums, men istället för den konstiga krämen ovanpå tog jag grädde, vit choklad och florsockeroch kokte ihop. Tyvärr räckte den smeten inte över hela kakan så jag fick göra samma men på mörk choklad.
Kokosen som skulle ligga på blandade jag med lite kakao och en liten bit vit choklad jag hade över rev jag fint. Svårt att förklara men här kommer en bild så ni förstår mig..



Mr T tyckte dom va jätte goda och jag blev KANON nöjd med resultatet!!!

Efter all bak blev det middagsdax.. Chili con carne... Oj vad jag inte va duktig på detta så det va sista gången jag gjorde det!!

Ikväll är det mest mys så nu stänger jag ner för ikväll!!

Glömde ju skriva.... Fick höra av en vän idag som berättade om en annan "vän" som tyckte jag gnällde mycket när jag skrev inne på fb. Och sen gnällde han på att jag skulle skaffa en blogg..
Enkla lösningen är väl då att skita i att läsa vad jag gör och vad jag skriver?! Varför bry sig om något sånt löjligt. Jag skriver vad jag vill, när jag vill...

The End!

Kommentarer

Postat av: Alex

Publicerad 2010-11-06 10:55:39

Skit i vad andra tycker. Han har uppenbarligen bara problem med sig själv. =P

Postat av: Alex

Publicerad 2010-11-06 10:56:52

Va duktig du är förresten! Sketafina kakor! Jag hoppas du kommer ner och kelar med oss nästa vecka!

Postat av: Doris!!!

Publicerad 2010-11-06 17:49:58

Ja det hoppas jag med att jag gör!! Saknar er i massor! Lilltösen är ju glad hela tiden och det gillar jag.. :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonn@

En "vanlig" tjej med "vanliga" funderingar kring livet och dess delikatesser. Flyttade till stockholm för 6 år sen från Bromölla. En liten håla med 12000 invånare i HELA kommunen. Det bor fler i en förort här. Hittade "mannen" i mitt liv, eller hur man ska säga. Ja, vad ska man mer skriva?! Läs och njut..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela