Donnandoris

En vanlig tjej med "vanliga" funderingar.. Lite om livet och dess delikatesser.

Knugen....

Publicerad 2010-11-09 20:43:22 i Allmänt,

Kung Carl den XVI Gustaf.

Vad roligt att vår kung kan roa sig.. Jag är glad över att vår kung kan roa sig! ÄNLIGEN!
Hade jag haft hans pengar hade jag också besökt svartklubbar, strippklubbar och annat. Jag hade nog till och med köpt mig en privat lapdance.. :)
JAG HADE ROAT MIG HELT ENKELT!
Alla dessa svartmålningar av vår stadschef. Självklart att han vill ha lite kul..
Och Drottningen visste självklart om det. Hon precis som alla andra fruar vet att hennes man vill/behöver besöka en och annan svartklubb med lättklädda damer för att må bra.
Nog om Kungen..

Jag är nere i blekinge nu.. Mor och far köpte en biljett på tradera igår så jag va här nere 23.30 i natt.

Dagen har gått så jävla snabbt, hämtade vicke,körde till markislagret, hem till Maria och träffa Nellie, frukost och fika i massor. Vidare till mor och far och bytte skor sen hem till Jennie. Lämpade av Viktoria sen upp till Näsum.

Igår när jag satt på tåget ner ringde jag till Marie, Sarahs mamma. Jag berättade att jag va på väg ner och att jag ville överraska Sarah. Hon fyllde ju år idag.
När Sarah såg mig blev hon jätte rädd och tjoade till.. Ha ha ha ha ha ha... Ja jag skrattade som fan..

Sitter just nu i sölve och glor på tv. Drygt som fan alltså.. Vill ju träffa så många som möjligt men i morgon får jag sitta här och glo HELA jävla dagen. Far ska iväg med taxarna och mamma ska ta bilen till jobbet.. Jag fattar inte hur dom tänker¨när de sätter mig här. Bussen går 5 gånger på hela dygnet. Sjukt för fan..
Jag saknar redan min tunnelbana,min gubbe och mitt Stockholm..
Men men detta händer inte så ofta...

I morgon slänger jag upp bilder på honnen.. Han är nyfriserad och jätte söt.. :)

Over `N Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonn@

En "vanlig" tjej med "vanliga" funderingar kring livet och dess delikatesser. Flyttade till stockholm för 6 år sen från Bromölla. En liten håla med 12000 invånare i HELA kommunen. Det bor fler i en förort här. Hittade "mannen" i mitt liv, eller hur man ska säga. Ja, vad ska man mer skriva?! Läs och njut..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela