Donnandoris

En vanlig tjej med "vanliga" funderingar.. Lite om livet och dess delikatesser.

Överskrift...

Publicerad 2010-11-04 19:58:16 i Allmänt,

Vilken dag.....

Sov morgon igen... Skönt som attan..
Direkt när jag gick upp ringde jag telefon-banken.
-Ditt saldo är 10 kr och 47 öre.

Har fortfarande inte fått in mina sista pengar. Att dom inte förstår att folk har räkningar att betala.
Det är över 6000 jag ska ha in och de pengarna ska jag leva på tills jag fått igång a-kassan, vilket kommer ta ett tag till.. typ 5 veckor. Hur ska jag kunna betala mina räkningar i slutet på månaden om jag inte får in dom..

Företaget jag jobbade hos skulle vara sååååå seriösa men allt gick åt helvete..
Efter en sån sak som hänt vill man inte jobba som personlig assistent. Man har inget skyddsnät om det skulle hända något. De kan be mig gå på dagen om jag råkat tvätta fel eller bara inte diskat undan ett glas. Det borde väl finnas någon lag som står bakom oss VANLIGA anställda?! Regeringen borde väl kunna göra något åt det??

Jaja... nog om det, blir bara så upprörd när det inte händer något..

money mmoney money
Mina pengar som saknas på mitt konto!!!

Är det någon som sett dom, ring 11414 och säg vem som saknar dom!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonn@

En "vanlig" tjej med "vanliga" funderingar kring livet och dess delikatesser. Flyttade till stockholm för 6 år sen från Bromölla. En liten håla med 12000 invånare i HELA kommunen. Det bor fler i en förort här. Hittade "mannen" i mitt liv, eller hur man ska säga. Ja, vad ska man mer skriva?! Läs och njut..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela