Donnandoris

En vanlig tjej med "vanliga" funderingar.. Lite om livet och dess delikatesser.

Påsken

Publicerad 2011-04-23 19:45:41 i Allmänt,

En rad idag igen.. :)

Det är påskafton. Jag är trött som få..
Trodde i torsdags att jag skulle få sova  ut dessa dagar jag är "ledig". Har jouren så måste ändå svara på samtal från personalen.
Somnade som en stock i torsdags kväll och vaknade 04.48 på fredags morgon. GOD MORGON!!!
Idag va samma sak fast vaknade 6.04 istället..

Som jag skrev inne på facebook har jag blivit samordnare på jobbet.
Har hand om personal, schema, tidrapporter, samtal från kunder som har klagomål och massa, massa annat..
Det är ett bra jobb om man har flickor/pojkar som sköter sig.
Jag gillar att sitta där jag sitter men ibland blir det för mycket.
Det tär på mig och min omgivning när jag är stressad. Jag är inte otrevlig men mitt humör har blivit en bergochdalbana. Det blir för mycket.
Mr T märker det framför allt. Har flyttat hem till honom igen.(Men letar egen lägenhet)
Mina gamla kollegor märker det och jag märker det själv...
När jag kommer på mig själv att jag är sur utan anledning blir jag förbannad!!! Jag ser rött och inget hjälper.
Jag har blivit en människa som inte är jag, en människa jag hatar.
Jag vill inte vara sån men hur jag än försöker ändra mig lyckas jag inte.


Ja nu vet ni det, även om jag snäser av er så menar jag inget illa!!
Jag SKA bättra mig, jag måste bara lära mig hantera allt innan det händer!!


OVER `N OUT

Kommentarer

Postat av: Kattis

Publicerad 2011-04-27 09:36:33

Än en gång GRATTIS till din nya tjänst :-) !!

Sen TAR det tid att vänja sig/kroppen med en ny vana. Man får räkna med nästan 2 månader..



Så du ska se att det blir bra. Viktigast ÄR ju att din omvärd vet orsaken, och det vet vi ju nu :-)

hihi



BASEKRAM från mig !



Ps. Sweeeet att du bloggar igen !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonn@

En "vanlig" tjej med "vanliga" funderingar kring livet och dess delikatesser. Flyttade till stockholm för 6 år sen från Bromölla. En liten håla med 12000 invånare i HELA kommunen. Det bor fler i en förort här. Hittade "mannen" i mitt liv, eller hur man ska säga. Ja, vad ska man mer skriva?! Läs och njut..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela