Donnandoris

En vanlig tjej med "vanliga" funderingar.. Lite om livet och dess delikatesser.

Valborg

Publicerad 2011-04-30 08:03:42 i Allmänt,

Lördag och underbart väder ute..
Vet inte riktigt vad vi ska göra idag men Mr T pratade om att vi skulle till hans kompis i eftermiddag så vi får väl se.. :) Skulle följt med honom i lastbilen idag men han ville att jag skulle sova ut och vara på bra humör. BRA det gick!!! :)

Jobbat som en gris i veckan.
Sov ca 3 timmar i torsdags natt. Mr T hade en jävla hosta så han höll mig vaken.
Det resulterade en bra sak iaf, jag va på jobbet 04.30 på natten. Helt tomt och jag fick undan ALLT jobb jag ska göra så kunde sluta redan vid 11.
Va hos optikern igår och notan slutade på 3000. Vad gör man inte för sina ögon?! :)
Bytte bara glasen i mina bågar och provade ut nya linser. Jaja... Det kostar att ligga på topp!!!

Nu till en annan sak...
Jag blir lite konfunderad när jag tänker på alla nere i blekinge och skåne..
Vi blir äldre, man pratar inte lika ofta men att skicka iväg ett sms ibland skadar inte..
Jag är inte världens bästa på det men ibland kan jag sakna det..
En riktig vän åker 60 mil när man mår dåligt och vill hem till mamma.
Packar in alla mina saker i bilen och bara kör!
Kommer aldrig glömma det!!! S du vet vem du är!!
Andra kommer inte ens upp och hälsar på.. :( 

Vet inte hur det blir på sweden rock än..
Först är det släkt träff den 4 juni, sen ska Wilda döpas den 19. Det kostar ju massa pengar på rocken och massa pengar att resa..
Wilda ska ha en fin present och jag får ju köpa något snyggt att ha på mig på släkt träffen!
Hmmm.... Ja den får jag suga på ett tag till...

Nej jag ska nog ta och vila en stund nu!!

Over `N Out

Kommentarer

Postat av: Katti

Publicerad 2011-05-02 11:01:30

Men det e ju maskreaaad före Rocken med.. förstår att du kanske inte kan. Stålarna ska räcka till massor ju. Men är du snäll och klickar i "kommer ej" i så fall på fejjan på den sidan ?



KRAAAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonn@

En "vanlig" tjej med "vanliga" funderingar kring livet och dess delikatesser. Flyttade till stockholm för 6 år sen från Bromölla. En liten håla med 12000 invånare i HELA kommunen. Det bor fler i en förort här. Hittade "mannen" i mitt liv, eller hur man ska säga. Ja, vad ska man mer skriva?! Läs och njut..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela