Donnandoris

En vanlig tjej med "vanliga" funderingar.. Lite om livet och dess delikatesser.

Jaha...

Publicerad 2011-07-23 20:59:39 i Allmänt,

Jag uppdaterar väldigt dåligt märker jag..
Har inte haft ork att gnälla av mig här inne men nu är det dags igen..

När jag började ta min anti dep kände jag ingenting men nu känns det att allt börjar bli lättare, jag tänker inte lika mycket  längre och mina ångest attacker börjar avta. Visst får jag dom men inte lika starka längre och det är såååååå skönt.
Tänkte häromdagen att jag skulle börja dra ner på dom och det va helt fel beslut. Mäskte redan efter en dag att jag inte ska sluta så tidigt.
Ska ha uppföljning om ca 2 mpnader och hoppas då att han säger att jag inte ska fortsätta.
Har fått hur många biverkningar som helst och det är inte lika kul.
Mina akuta MÅSTE-SOVA-NU börjar också avta och skönt är det med.

Börjat jobba igen och det klänns i kroppen efter att vara "ledig" i 5 veckor..
Skönt att komma ut och träffa sina pensionärer igen och de har saknat mig. Alla kramade mig när jag kom och DÅ vet jag att jag gör ett bra jobb.. Kan nog inte byta jobb och överge dom..
Går på ett schema där vi ska vara 2 så det är skönt med sällskap, har inte så mycket tid att tänka på längre..

I måndags va jag och Heidi inne i stan och ggjorde en piercing mellan brösten. Det blev så jävla snyggt. Jag är hur nöjd som helst och ska lägga upp bild här inne så fort det läkt och är fint. :)
Det gjorde inte så ont som jag trodde att det skulle göra heller så det är ju bra.
En jätte nål som han stack in i huden och sen i med en smycke som såg ut som ett T på baksidan som han sen "hakade" och tryckte ner i hplet. Det hela tog ca 7 sekunder. Efteråt blödde det lite men inte så att vi förblödde på något sätt.
Vill så klart göra 2 till. En på var sida om den i mitten. Skulle bli såååå snyggt!!!!!

Idag har jag varit med Carola och solat och köpt en ny BH till henne. Resten av dagen har jag tillbringat i sängen.. SKÖNA SÄNG!!!!!!!

Nej nu ska jag nog inte skriva så mycket mer här inne utan jag säger tack och hej!!


Over `N Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonn@

En "vanlig" tjej med "vanliga" funderingar kring livet och dess delikatesser. Flyttade till stockholm för 6 år sen från Bromölla. En liten håla med 12000 invånare i HELA kommunen. Det bor fler i en förort här. Hittade "mannen" i mitt liv, eller hur man ska säga. Ja, vad ska man mer skriva?! Läs och njut..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela