Donnandoris

En vanlig tjej med "vanliga" funderingar.. Lite om livet och dess delikatesser.

Jasså.....

Publicerad 2011-06-21 16:30:27 i Allmänt,

Dags att uppdatera lite...

Mycket har hänt sen sist..
Jobbar ju som sagt som samordnare på ett hemtjänst företag här uppe i sthlm.
Va nere på släkt träff och stannade även över rocken.

samma vecka jag skulle åka ner till blekinge blev jag jätte deprimerad. Fick tag på en läkare som kunde ta emot mig förra veckan.
Min diagnos blev panikångest och oro.

Jag är ganska duktig på att dölja detta, de som va med mig på rocken såg kanske inte det men de jag jobbar med, mina päron och speciellt Mr T har märkt det.
Har mått skit de senaste veckorna och i söndags såg jag att det började bli ljust igen.
Tyvärr va det inte så långvarigt utan idag har jag legat i sängen hela tiden. Inte orkat ta mig upp förrän jag skulle till läkaren nu i eftermiddag.
Han sjukskrev mig fram tills den 8 juli pga sömnbesvär, darrningar, skakningar och panikångest.

Jag har alltid haft det så här med perioder när jag mått dåligt men nu orkar jag inte ta hand om mig själv.
 Jag är en stark människa men jag har fått nog med mitt eget. Jag vill inte må dåligt och nu hoppas jag att allt blir ljusare.
Jag trodde att jag skulle vara den sista på jorden som behövde tabletter mot något sånt här men ack vad fel jag hade....


För 3 veckor sen hade jag en framtidsplan.
Jag skulle bli mentalvårdare och öppna eget boende där mentalpatienter kunde känna att DÄR kunde de vara som de ville, det skulle bli en fristad för dom.
Som det är just nu vill jag lägga in mig själv så jag kan må bra igen!


Nu vet ni lite mer...

Over `N Out

Kommentarer

Postat av: anouk - En Rookiemammas vardag

Publicerad 2011-06-21 20:12:54

men vännen. <3 Inte alls roligt att läsa... Hör av dig om du vill prata. Vet allt för väl hur det kan kännas

Postat av: Jonna

Publicerad 2011-06-25 15:02:12

Tack min vän!!!! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonn@

En "vanlig" tjej med "vanliga" funderingar kring livet och dess delikatesser. Flyttade till stockholm för 6 år sen från Bromölla. En liten håla med 12000 invånare i HELA kommunen. Det bor fler i en förort här. Hittade "mannen" i mitt liv, eller hur man ska säga. Ja, vad ska man mer skriva?! Läs och njut..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela