Donnandoris

En vanlig tjej med "vanliga" funderingar.. Lite om livet och dess delikatesser.

Vill, vill inte

Publicerad 2012-05-23 10:02:46 i Allmänt,

Jag vet varken ut eller in just nu. Har ett tufft beslut och vet inte vad jag ska välja...
Stannar jag kvar i detta är jag låst, lämnar jag allt kanske jag hittar vad jag behöver.
Jag står mellan 2 olika val och det är stora val inför framtiden.
Jag ber ingen om hjälp för att fatta beslutet. Detta måste jag ta själv!
Ja jag är vilsen, vandrar i mörker.. Hittar jag rätt väg? Är alla vägar rätt kanske?? Frågorna är många..
Andarna!!! Skulle behöva er hjälp just nu!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonn@

En "vanlig" tjej med "vanliga" funderingar kring livet och dess delikatesser. Flyttade till stockholm för 6 år sen från Bromölla. En liten håla med 12000 invånare i HELA kommunen. Det bor fler i en förort här. Hittade "mannen" i mitt liv, eller hur man ska säga. Ja, vad ska man mer skriva?! Läs och njut..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela